Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και Ποτών (ΣΕΒΤ), σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), υλοποίησαν το ελληνικό “Pledge”, μία εθελοντική πρωτοβουλία για τη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης τροφίμων και ποτών στα παιδιά.
Πώς η BlackRock έγινε πανίσχυρος παίκτης στη ναυτιλία – με τη βοήθεια του Τραμπ
Οι περισσότεροι αντέδρασαν με δυσπιστία όταν ο Ντόναλντ Τραμπ απείλησε να πάρει πίσω τη Διώρυγα του Παναμά. Ωστόσο, μέσα σε λίγες εβδομάδες, μια τεράστια εξαγορά