Home Ο Σύνδεσμος
Σ.Ε.Λ.Π.Ε. - Ο Σύνδεσμος
Το προφίλ του Σ.Ε.Λ.Π.Ε. PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 09 Ιούνιος 2010 15:00

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) αποτελεί τον αποκλειστικό φορέα εκπροσώπησης του οργανωμένου λιανικού εμπορίου. Ιδρύθηκε το 1975 και αποτελεί τον αποκλειστικό φορέα εκπροσώπησης των μεγάλων εμπορικών αλυσίδων πολυκαταστημάτων, εμπορικών κέντρων, μεγάλων εμπορικών επιχειρήσεων ελληνικών και πολυεθνικών.

 

Μέλη του Συνδέσμου είναι επιχειρήσεις, νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που αναπτύσσονται στην Ελλάδα και είναι τα πλέον καταξιωμένα ονόματα του Ελληνικού Εμπορίου.

Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 17 Σεπτέμβριος 2014 12:30 )
 
Το ιστορικό του Σ.Ε.Λ.Π.Ε. PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 09 Ιούνιος 2010 15:05

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) ιδρύθηκε το 1975.

Μέλη του Συνδέσμου είναι επιχειρήσεις νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που αναπτύσσονται στην Ελλάδα και είναι τα πλέον καταξιωμένα ονόματα του Ελληνικού Εμπορίου.

Σήμερα τα μέλη του ΣΕΛΠΕ πραγματοποιούν τζίρο άνω των 12 δις απασχολούν 30.000 άτομα και έχουν 3.900 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και υπέρ πολλαπλάσια σημεία πώλησης στο εξωτερικό.

Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 09 Ιούνιος 2010 15:07 )
 
Η Διακήρυξη Αρχών του Σ.Ε.Λ.Π.Ε. PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 09 Ιούνιος 2010 15:07
  • Τα μέλη του είναι οπαδοί της ελεύθερης αγοράς και του ανόθευτου ανταγωνισμού.

  • Ο ΣΕΛΠΕ απαιτεί την ύπαρξη πλαισίου αρχών εντός του οποίου να καλούνται οι επιχειρήσεις – επιχειρηματίες να αναπτύσσουν ελεύθερα την επιχειρηματικότητά τους.

  • Ο ΣΕΛΠΕ πιστεύει στις ελεύθερες εργασιακές σχέσεις για αύξηση της απασχόλησης.

  • Ο ΣΕΛΠΕ πιστεύει στο ελεύθερο ωράριο λειτουργίας συμπεριλαμβανομένης και της Κυριακής.

    Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 09 Ιούνιος 2010 15:15 )
 
Οι Βασικοί Στόχοι του Σ.Ε.Λ.Π.Ε. PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 09 Ιούνιος 2010 15:15
  • Η συνένωση των δυνάμεων του ελληνικού λιανικού Εμπορίου σε ένα κοινό φορέα εκπροσώπησης και η ενεργός συμμετοχή στον κοινωνικό διάλογο.

  • Η ανάπτυξη του Ελληνικού αλλά και του διασυνοριακού Εμπορίου.

  • Η συμβολή στη δημιουργία ευνοϊκού και σταθερού οικονομικού περιβάλλοντος.

  • Η απελευθέρωση των αγορών από ρυθμίσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις στον ελεύθερο ανταγωνισμό.

  • Η εξυπηρέτηση, η σωστή ενημέρωση και η προστασία των καταναλωτών.

    Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 09 Ιούνιος 2010 15:17 )