Προσαρμοστικότητα, φρέσκιες ιδέες αλλά και αφομοίωση των trends της παγκόσμιας αγοράς σε συνδυασμό με την αγάπη για τη δουλειά αποτελεί το τρίπτυχο της στρατηγικής αλλά και το κλειδί της επιτυχίας ειδικά για τις εταιρείες delivery φαγητού που είδαν τις παραγγελίες τους να αναπτύσσονται ραγδαία στη διάρκεια των Lockdowns, όταν η εστίαση έμεινε κλειστή και οι καταναλωτές στράφηκαν στις on line παραγγελίες.
Ένα νέο μοντέλο στέγασης για τη «γενιά των ενοικιαστών»
Η κατοικία αποτελεί τα τελευταία χρόνια ένα από τα πιο σοβαρά ζητήματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία. Από καμία σχεδόν συζήτηση, ιδιαίτερα νέων ανθρώπων, δεν