Προσαρμοστικότητα, φρέσκιες ιδέες αλλά και αφομοίωση των trends της παγκόσμιας αγοράς σε συνδυασμό με την αγάπη για τη δουλειά αποτελεί το τρίπτυχο της στρατηγικής αλλά και το κλειδί της επιτυχίας ειδικά για τις εταιρείες delivery φαγητού που είδαν τις παραγγελίες τους να αναπτύσσονται ραγδαία στη διάρκεια των Lockdowns, όταν η εστίαση έμεινε κλειστή και οι καταναλωτές στράφηκαν στις on line παραγγελίες.
Ποιοι επένδυσαν στο νέο 5ετες ομόλογο της Ελλάδας
Η δεύτερη έξοδος της Ελλάδας στις αγορές για το 2023 χαρακτηρίστηκε από ισχυρή ζήτηση, με τις προσφορές των επενδυτών να αγγίζουν τα 16 δισ. ευρώ.