Καλύτερο τζίρο σε σχέση με πέρυσι είχαν έξι στα δέκα εμπορικά καταστήματα κατά τη φετινή θερινή εκπτωτική περίοδο με τις πωλήσεις ωστόσο για την πλειονότητα των επιχειρήσεων να παραμένουν χαμηλότερα σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα, όπως προκύπτει από ερεύνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών. Τροχοπέδη για τη δυναμική ανάπτυξη των πωλήσεων η έλλειψη ρευστότητας, το κόστος ενέργειας και μεταφορών σε συνδυασμό με την άνοδο των τιμών.
Η Ψηφιακή Επιχειρησιακή Ανθεκτικότητα με επίκεντρο τη Βιώσιμη Ανάπτυξη
Του Συμεών Καλαματιανού, διευθυντή – επικεφαλής Υπηρεσιών Τεχνολογίας και Ψηφιακής Διασφάλισης, ΣΟΛ Crowe Συμβουλευτική ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ που χαρακτηρίζεται από τον επιταχυνόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό των