Προσαρμοστικότητα, φρέσκιες ιδέες αλλά και αφομοίωση των trends της παγκόσμιας αγοράς σε συνδυασμό με την αγάπη για τη δουλειά αποτελεί το τρίπτυχο της στρατηγικής αλλά και το κλειδί της επιτυχίας ειδικά για τις εταιρείες delivery φαγητού που είδαν τις παραγγελίες τους να αναπτύσσονται ραγδαία στη διάρκεια των Lockdowns, όταν η εστίαση έμεινε κλειστή και οι καταναλωτές στράφηκαν στις on line παραγγελίες.
ΔΕΗ: Επικύρωση των στόχων μείωσης εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από την SBTi
Την εγκυρότητα των βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων του Ομίλου ΔΕΗ για μείωση εκπομπών αερίων , πιστοποίησε η διεθνής πρωτοβουλία Science Based Targets initiative (SBTi). Το