Πριν από 10 χρόνια η Kaizen Gaming μας παρουσίασε το Stoiximan, ένα ελληνικό brand που είχε ως στόχο να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά τυχερών παιγνίων και που πέτυχε πολύ γρήγορα να γίνει η βασική επιλογή των παικτών της χώρας μας.
Η Κρήτη ταξίδεψε στο Σικάγο – 250.000 Αμερικανοί επισκέφθηκαν την Κρήτη το 2024 μέσω κρουαζιέρας
Η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο της στρατηγικής για την προώθηση του νησιού στην τουριστική αγορά της Αμερικής, συμμετείχε στην επαγγελματική εκδήλωση «Greek Tourism Luxury Workshop»