Search
Close this search box.

*Members only area

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - WORKSHOPS

Ποια 4 προϊόντα αναζητήσαμε περισσότερο το φθινόπωρο που πέρασε;

Μοιράσου το

Παπούτσια και αξεσουάρ βρέθηκαν στο προσκήνιο για τις ελληνίδες καταναλώτριες το διάστημα του φθινοπώρου, σύμφωνα με το Glami, την ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας με παρουσία σε 13 χώρες, η οποία…

Ποια 4 προϊόντα αναζητήσαμε περισσότερο το φθινόπωρο που πέρασε;Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Διαβάστε περισσότερα

Αττική Μελισσοκομική Εταιρεία: Εξορθολογισμός δανείων και αυστηρό business plan

«Νοικοκύρεμα» δανειακών υποχρεώσεων μέσω παράτασης της αποπληρωμής, εκπόνηση ενός αυστηρού επιχειρηματικού σχεδίου διαχείρισης κινδύνων, ενίσχυση εγχώριων μεριδίων και τόνωση εξωστρέφειας. Αυτοί είναι οι βασικοί άξονες