Οι ανατιμήσεις «μικραίνουν» το ηλεκτρονικό καλάθι του σούπερ μάρκετ, με τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του έτους να υποδεικνύουν πτώση στους τζίρους 5%. Καταγράφεται επίσης μείωση κατά 6% στον αριθμό των προϊόντων που επιλέγουν οι καταναλωτές, ενώ η μέση αύξηση της τιμής διαμορφώνεται στο 5%. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε χθες η Convert Group, στο πρώτο εξάμηνο του έτους ο τζίρος σε τιμές λιανικής (με ΦΠΑ) στο εγχώριο ηλεκτρονικό κανάλι των σούπερ μάρκετ διαμορφώθηκε στα 134 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας πτώση 5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Ένα νέο μοντέλο στέγασης για τη «γενιά των ενοικιαστών»
Η κατοικία αποτελεί τα τελευταία χρόνια ένα από τα πιο σοβαρά ζητήματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία. Από καμία σχεδόν συζήτηση, ιδιαίτερα νέων ανθρώπων, δεν