Search
Close this search box.

*Members only area

Εκδηλώσεις

ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΟΜΙΛΙΕΣ

Συνέδρια - Oμιλίες

3ο Convenience Retailing Forum

O Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & αν. Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠΕ, συμμετέχει ως συντονιστής στο 3ο Convenience Retailing Forum που θα πραγματοποιηθεί

Συνέδρια - Oμιλίες

2nd Retail Management Conference

Για να κατεβάσετε την αίτηση συμμετοχής του συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ>> 2nd Retail Management Conference Κεντρικό θέμα είναι η αντιμετώπιση της αρνητικής

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - WORKSHOPS

Σεμινάρια - Workshops

NEGOTIATIONS MADE EASY – Α. ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ

NEGOTIATIONS MADE EASY με την General Manager, Partner της RESPONSE Αγγελίνα Μιχαηλίδου Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019 Ώρες 16:30 – 21:00 Divani Caravel

Σεμινάρια - Workshops

Selpe Workshops 2019

Σεπτέμβριος έως Δεκέμβριος 2019 1. Accelerating Revenue Growth, με τον Jonathan Rose (γλώσσα workshop Αγγλική)Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019, ώρες 16:00 –

Σεμινάρια - Workshops

Omni Channel Approach & Customer Journey Mapping

3ωρο workshop – Διαδραστικό / Πρακτικό / Άμεσα εφαρμόσιμο με την Έλενα Μαθιού-Rose Τετάρτη 22/05/2019 – trade, channel, account, marketing executives & managers

Σεμινάρια - Workshops

Μεταρρύθμιση στο Ασφαλιστικό: Ευκαιρία για εθνική ανασυγκρότηση ή Αιτία εθνικού αδιεξόδου

Η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΚΕΕΕ), ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), ο Σύνδεσμος Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού Ελλάδος

Σεμινάρια - Workshops

Συνέντευξη Τύπου “Ο τρόπος λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων”

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Αθήνας (EBEA) και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) με τη συνεργασία του

Σεμινάρια - Workshops

Σεμινάριο για Στελέχη με θέμα: « Εστίαση στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη: Ένα Διατηρήσιμο Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα»

Σεμινάριο για Στελέχη με θέμα: «Εστίαση στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη: Ένα Διατηρήσιμο Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα» Αίθουσα Φιλική Εταιρία του ΕΒΕΑ, Τετάρτη16

Σεμινάρια - Workshops

Σεμινάριο για όσους ασχολούνται με το λιανεμπόριο των ειδών μόδας με θέμα: “Διαχείριση Λιανεμπορίου Ειδών Μόδας”

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πολλές επιχειρήσεις εφαρμόζουν τη φιλοσοφία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (Electronic Customer Relationship Management) στην αλληλεπίδραση