Έρευνα καταναλωτικών τάσεων ΣΕΛΠΕ για την κρίση της πανδημίας COVID-19 και την αγορά των Χριστουγέννων 2020

Hits: 1046

Δελτίο Τύπου 14/12/2020

Έρευνα καταναλωτικών τάσεων ΣΕΛΠΕ για την κρίση της πανδημίας COVID-19 και την αγορά των Χριστουγέννων 2020:

· -34% στις Χριστουγεννιάτικες αγορές σε σχέση με το 2019 η εκτίμηση του κοινού

· 3 στους 4 καταναλωτές θα δαπανήσουν λιγότερο σε σχέση με το 2019

· 4 στους 10 καταναλωτές θα δαπανήσουν λιγότερο από τα μισά χρήματα σε σχέση με το 2019

· Το 55% των καταναλωτών θα δαπανήσει λιγότερο από 100 ευρώ τα φετινά Χριστούγεννα

· Το 28% του κοινού θεωρεί πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία click away

O Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ολοκλήρωσε την 3η μελέτη καταγραφής των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο μέσω εξαμηνιαίας έρευνας καταναλωτικού κλίματος λιανεμπορίου την οποία πραγματοποιεί από τον Οκτώβριο του 2019. Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα την περίοδο 9-11 Δεκεμβρίου 2020 μέσω Πανελλήνιας Έρευνας σε δείγμα 912 καταναλωτών. Καταγράφονται ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα και τάσεις σε σχέση με τις αγοραστικές συνήθειες του κοινού για την αγορά των Χριστουγέννων την επίδραση της πανδημίας.

Δείτε αναλυτικά εδώ>>