Omni Channel Approach & Customer Journey Mapping

Εμφανίσεις: 1014

3ωρο workshop – Διαδραστικό / Πρακτικό / Άμεσα εφαρμόσιμο

με την Έλενα Μαθιού-Rose

Τετάρτη 22/05/2019 – trade, channel, account, marketing executives & managers

Πέμπτη 23/05/2019 – sales executives & managers

Orange Grove (Λεωφ. Βασιλέως Κωνσταντίνου 5, 10674 Αθήνα)

How to
Discover, Listen to, Engage & Monetize your Omni Channel Customers
in 10 easy steps!

Omni Channel Approach & Customer Journey Mapping
Πολυ-καναλική προσέγγιση & Χαρτογράφηση του ταξιδιού του Πελάτη

How to discover, Listen to, Engage and Monetize your Omni Channel Customers in 10 easy steps!

1. ‘Omni’ 6. Ideate
2. Meet 7. Plan
3. Learn 8. Do the CCs
4. Map 9. Measure
5. Attribute 10. Loop back

 

  • Πρωτοποριακή, πρακτική εκπαίδευση στη διαχείριση πολλαπλών καναλιών
  • Χαρτογράφηση της διαδρομής / ταξιδιού του πελάτη
  • Μεγιστοποίηση της εμπειρίας του Πελάτη στην πράξη σε όλα τα σημεία επαφής
  • Μέτρηση της εμπειρίας του Πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής / επικοινωνίας
  • Μετατροπή της εμπειρίας σε έσοδο και «πιστότητα» (loyalty)

Απαραίτητο για:

trade, channel, account, marketing executives & managers
Αθήνα, Τετάρτη 22 Μαΐου 2019, ώρες 18:00 έως 21:00

sales executives & managers
Αθήνα, Πέμπτη 30 Μαΐου 2019, ώρες 18:00 έως 21:00

Orange Grove
Λεωφ. Βασιλέως Κωνσταντίνου 5, 10674 Αθήνα

 Κλείσε τη θέση σου εδώ!

 

Κόστος συμμετοχής: 150 € + ΦΠΑ
Περιορισμένος αριθμός θέσεων

Γλώσσα workshop: Ελληνικά

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

 18:00

Ενότητα 1:

Ο Πελάτης – Πανταχού παρών και τα πάντα €ΡΩΝ

• Multi vs. Omni (ορισμός)
• Γιατί «omni»
• Χαρτογράφηση του «omni»
• Πώς «omni» και πώς «όχι omni»

 18:30

Ενότητα 2:

Το αλφαβητάρι του «Γνώθι Πελάτην»
Από πού προέρχεται και πούθε κατεβαίνει; 

• Γνωρίζω: Personas πελατών / αγοραστών
• Ακούω : (CS/CX) Μία πηγή δεδομένων
• Χαρτογραφώ: Ταξίδι του πελάτη (Journey mapping)
• Αποδίδω: Μέθοδος μέτρησης απόδοσης (Attribution)
• Εμπνέω / Κατεβάζω ιδέες / Σχεδιάζω
• Συνδέω / Σχεδιάζω / Επικοινωνώ / Υλοποιώ
• Μετράω / Διορθώνω / Βελτιώνω

 19:00  Διάλειμμα
 19:15 Workshop:
Persona(s), CAC & LTV  για επιλεγμένη Persona, Attribution, Planning for action
 20:00 Presentation in Plenum
 20:45 Ερωτήσεις, Ανατροφοδότηση, Συμπεράσματα:
Τι παίρνουμε μαζί μας και πώς τα εφαρμόζουμε στη δουλειά μας αύριο!
 21:00 Τέλος Workshop

 

 Έλενα Μαθιού-Rose

Εμπειρότατο στέλεχος επιχειρήσεων, με επιπρόσθετη πρότερη ίδια επιχειρηματική δραστηριότητα; Εξειδικευμένη στο στρατηγικό Μάρκετινγκ, το Branding, το Customer Journey / Management, τη μεθοδολογία Design Thinking, τη διεύθυνση και διαχείριση πολύπλοκων πολύ-μπραντικών ή/και προϊοντικών χαρτοφυλακίων. Η Έλενα είναι expert στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ολιστικών στρατηγικών και πλάνων Μάρκετινγκ, καθώς και στην ανάπτυξη και υλοποίηση ολιστικών και πολυκαναλικών επικοινωνιών και ενεργειών. Έχει επιτύχει εξαιρετικά αποτελέσματα (ανάπτυξη πωλήσεων και κερδών ταυτόχρονα), καθώς και αύξηση μεριδίου αγοράς σε πλήθος ρόλων σε blue chip εταιρείες όπως η Procter & Gamble, η Johnson & Johnson, η Heineken / Αθηναϊκή Ζυθοποιία και το Folli Follie Group. Έχει επίσης συνιδρύσει και διατελέσει Partner και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας «Wizzard -from Wisdom to Magic’, μιας Συμβουλευτικής Εταιρείας Branding και Στρατηγικού Μάρκετινγκ με ευρύτατο φάσμα πελατών, σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους. 
Τον Ιούλιο του 2017 ανέλαβε χρέη Γενικής Διευθύντριας Μάρκετινγκ (CMO) στην NN Hellas Insurance Group, όπου επίσης ανέλαβε χρέη Head of Customer Management and Customer Service Model Transformation.
Έχει αποτελέσει δημιουργό, κινητήρια και ενοποιητική δύναμη μεγάλων ομάδων εργασίας, με αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχίας ή/και υπέρβασης απαιτητικών στόχων. 
Είναι πολύγλωσση (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, ιταλικά), με σπουδές στην Ελλάδα (Αριστούχος της Νομικής Σχολής Αθηνών), στο Ηνωμένο Βασίλειο (Master of Science σε European Economics and Politics από το University of Manchester Institute of Science and Technology -UMIST), και κάτοχος πτυχίου MBA από το Manchester Business School - MBS σε συνεργασία με το HEC / ISA στο Παρίσι.

Elena Mathiou-Rose

A seasoned and experienced Marketing and Branding Professional, with added prior own business experience. Specialized in Strategic Marketing, Branding, Customer Journey / Management, Design Thinking, Brands and Products Portfolio Manager, Elena is an expert in conceiving and leading the implementation of holistic omni-channel Marketing / Communications and Customer Experience enhancing strategies, plans, and activations. A multi-industry, multi-channel, multi-country and multi-discipline expert with track record in delivering sterling business results (top and bottom-line growth), as well as market share growth in a number of roles in blue chip companies, such as Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Heineken, the Folli Follie Group. She has also co-founded and run as Partner and Managing Director, ‘Wizzard -from Wisdom to Magic’, a Strategic Branding and Marketing Consultancy firm with a very wide array of customers in a large number of diverse industries.
Elena became the Chief Marketing Officer (CMO) of the NN Hellas Insurance Group company in July 2017, where she has also held the position of Head of Customer Management and Customer Service Model Transformation.

She is a team builder, motivator and unifier, with proven track record of achieving and/or exceeding very demanding operational targets.
With extensive multilingual ability (Greek, English, German, French, Spanish, Italian) and studies in Greece (Law School of Athens / magnum con Lauda), in the UK (Master of Science in European Economics and Politics at the University of Manchester Institute of Science and Technology - U.M.I.S.T., and holder of an MBA degree from the Manchester Business School - MBS), in co-operation with HEC / ISA in Paris (Jouy en Josas).

Διοργάνωση:

Η Slide2Open Communications είναι μια καινοτόμος, διεθνής εταιρεία επικοινωνίας και διαχείρισης εκδηλώσεων που εστιάζει στην παροχή εξειδικευμένων λύσεων στις επιχειρήσεις και τα στελέχη του σήμερα και του αύριο. Η εμπειρία της καλύπτει ένα ευρύτατο φάσμα κλάδων, λειτουργιών και αντικειμένων και στόχος της είναι να προσφέρει απτά αποτελέσματα που ενδυναμώνουν τη θέση των πελατών της στην αγορά.
Οι εταιρικές εκδηλώσεις βρίσκονται στον πυρήνα των υπηρεσιών της Slide2Open Communications. Εξατομικευμένα σεμινάρια, διεθνή συνέδρια και εκθέσεις, εταιρικές δράσεις ενίσχυσης του ομαδικού πνεύματος, αύξησης της παραγωγικότητας και των πωλήσεων, προώθηση δικτύων, εισαγωγή νέων ιδεών και προϊόντων στην αγορά – υπηρεσίες που εξομαλύνουν ή ταράσσουν τα νερά, πάντα σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες και προτεραιότητες. Για το σκοπό αυτό, συνδυάζουμε τη βαθιά μας γνώση του οικονομικού και θεσμικού περιβάλλοντος με τις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής σας και σχεδιάζουμε λύσεις που δεν μένουν στην επιφάνεια, αλλά έχουν πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα.
Αποστολή μας είναι η παροχή άρτια σχεδιασμένων εκδηλώσεων που είναι σε θέση να στηρίξουν το στρατηγικό όραμα της επιχείρησής σας. Η αψεγάδιαστη εκτέλεση, από την αρχική ιδέα μέχρι την τελική αξιολόγηση, αποτελεί εγγύηση επιτυχίας.

www.slide2open.net