Με έναν δύσκολο χειμώνα να είναι καθ’ οδόν, στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχουν μπει οι ανατιμήσεις (κρυφές και φανερές) των βασικών καταναλωτικών αγαθών σε συνάρτηση με τα περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, σύντομα αναμένεται τα σούπερ μάρκετ να παρουσιάσουν στο υπουργείο ένα «καλάθι» 50 προϊόντων από 20 διαφορετικές κατηγορίες στις τιμές των οποίων θα γίνει προσπάθεια συγκράτησης αυξήσεων.
Ποια ώρα της ημέρας επηρεάζει τη διάθεσή μας θετικά ή αρνητικά
Το πόσο ευτυχισμένοι, ικανοποιημένοι ή ακόμα και μόνοι, νιώθουμε καθημερινά, μπορεί να μην εξαρτάται μόνο από τις συνθήκες ζωής μας, αλλά και από την συγκεκριμένη