Search
Close this search box.

*Members only area

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - WORKSHOPS

Έρευνα: Η μάχη του σουπερμάρκετ – Η ακρίβεια ευνοεί τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Μοιράσου το

Ιδιωτικής ετικέτας (Private Label – PL) είναι όλο και μεγαλύτερο ποσοστό των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές από τα σούπερ μάρκετ. Η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος, σε συνδυασμό με το σφοδρό κύμα ανατιμήσεων στο ράφι, απόρροια της ενεργειακής κρίσης και της αύξησης τιμών των πρώτων υλών, αλλάζουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών και σκληραίνουν τους όρους του παιχνιδιού για τα επώνυμα καταναλωτικά είδη.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Διαβάστε περισσότερα

«Διατηρώ Ιδιωτικού Τομέα»: Ποιους αφορά το νέο πρόγραμμα για διατηρητέα κτίρια – Τι θα περιλαμβάνουν οι παρεμβάσεις

Πλατφόρμα δημόσιας διαβούλευσης ενεργοποιείται για την καταγραφή σχολίων και προτάσεων σχετικά με τους Οδηγούς Σχεδιασμού και Χρηματοδότησης του νέου προγράμματος «ΔΙΑΤΗΡΩ Ιδιωτικού Τομέα», όπως ανακοίνωσε