Ένας στους δύο καταναλωτές δεν είναι σίγουρος αν έχει το φθηνότερο τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας, ακόμα και εντός αυτών που άλλαξαν τιμολογιακό πρόγραμμα το ποσοστό παραμένει υψηλό ενώ σε ό,τι αφορά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η πλειονότητα (56%) δηλώνει ότι τελικά η αλλαγή προμηθευτή δεν έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα στην εξοικονόμηση χρημάτων.
Δεκαπλασίασε τις πωλήσεις της εταιρείας του εν μέσω ύφεσης – Και το πέτυχε αυξάνοντας επιδόματα και μειώνοντας ωράριο στους εργαζομένους
Ελάχιστοι γνωρίζουν το όνομά του. Κι όμως ήταν μία από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες της βιομηχανίας και διοίκησης επιχειρήσεων στις αρχές του 20ού αιώνα. Ο λόγος