Search
Close this search box.

*Members only area

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - WORKSHOPS

Έρευνα Focus Bari: Όλο και περισσότεροι καταναλωτές λένε «ναι» στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Μοιράσου το

Μέσα στα τελευταία 23 χρόνια, η αναλογία Ελλήνων που έχουν αγοράσει έστω και μια φορά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αυξάνεται θεαματικά & γίνεται καθολική, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari με…

Έρευνα Focus Bari: Όλο και περισσότεροι καταναλωτές λένε «ναι» στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέταςΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Διαβάστε περισσότερα