Στα σπίτια του σχεδιάζουν να κλειστούν περισσότερο οι καταναλωτές, ενώ δηλώνουν έτοιμοι να κάνουν ριζικές αλλαγές στις αγοραστικές τους συνήθειες, ως απάντηση στις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα αλλά και στην άνοδο του πληθωρισμού, σύμφωνα με την έρευνα Global Consumer Insights Survey της PwC που διεξήχθη σε δείγμα 9069 καταναλωτών από 25 διαφορετικές χώρες.
Eurovision 2025: Η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα» θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα
Το τραγούδι «Αστερομάτα» της Klavdia θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον 69ο Διαγωνισμό της Eurovision στη Βασιλεία της Ελβετίας, ύστερα από τον Εθνικό Τελικό. «Δεν μπορώ να το περιγράψω αυτό που…