Με έναν δύσκολο χειμώνα να είναι καθ’ οδόν, στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχουν μπει οι ανατιμήσεις (κρυφές και φανερές) των βασικών καταναλωτικών αγαθών σε συνάρτηση με τα περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, σύντομα αναμένεται τα σούπερ μάρκετ να παρουσιάσουν στο υπουργείο ένα «καλάθι» 50 προϊόντων από 20 διαφορετικές κατηγορίες στις τιμές των οποίων θα γίνει προσπάθεια συγκράτησης αυξήσεων.
Χρηματιστήριο – Πειραιώς: Προς τα χαμηλά 2,5 μηνών η μετοχή – Στο 14% οι απώλειες από τις φετινές «κορυφές»
Προς τα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων τουλάχιστον 2,5 μηνών διολισθαίνει η μετοχή της Τράπεζας Πειραιώς στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Είναι ενδεικτικό ότι, στη σημερινή συνεδρίαση, ο