Με έναν δύσκολο χειμώνα να είναι καθ’ οδόν, στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχουν μπει οι ανατιμήσεις (κρυφές και φανερές) των βασικών καταναλωτικών αγαθών σε συνάρτηση με τα περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, σύντομα αναμένεται τα σούπερ μάρκετ να παρουσιάσουν στο υπουργείο ένα «καλάθι» 50 προϊόντων από 20 διαφορετικές κατηγορίες στις τιμές των οποίων θα γίνει προσπάθεια συγκράτησης αυξήσεων.
Τουρκία: Η διατήρηση της εκεχειρίας στη Γάζα στο επίκεντρο της συνάντησης Ερντογάν – Σταϊνμάιερ
Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σε δηλώσεις του μετά τη συνάντησή του στην Άγκυρα με τον πρόεδρο της Γερμανίας Φρανκ-Βάλτερ Σταϊνμάιερ, τάχθηκε υπέρ της