Search
Close this search box.

*Members only area

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - WORKSHOPS

ΕΥ: Οι καταναλωτές εμπιστεύονται micro-influencers και όχι διασημότητες – Ανησυχούν για τα δεδομένα τους, αλλά τα μοιράζονται

Μοιράσου το

Ξεπερασμένες καθίστανται οι παραδοσιακές μέθοδοι στόχευσης, επικοινωνίας και πειθούς των καταναλωτών. Όπως προκύπτει από παγκόσμια έρευνα της ΕΥ, οι σημερινοί καταναλωτές αναζητούν νέα, ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, όπου μπορούν να συμμετέχουν,…

ΕΥ: Οι καταναλωτές εμπιστεύονται micro-influencers και όχι διασημότητες – Ανησυχούν για τα δεδομένα τους, αλλά τα μοιράζονταιΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Διαβάστε περισσότερα

Χεζμπολάχ: «Διαθέτει μια εξαιρετικά αποτελεσματική δύναμη μάχης και αντίστασης»

«Η Χεζμπολάχ διαθέτει μια «εξαιρετικά αποτελεσματική δύναμη μάχης και αντίστασης» στο νότιο Λίβανο, υποστηρίζει ο Karim Makdisi, καθηγητής στο  Αμερικάνικο Πανεπιστήμιο της Βηρυτού. «Το είδαμε