Search
Close this search box.

*Members only area

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - WORKSHOPS

ΙΕΛΚΑ: Ενας στους δύο μειώνει τις αγορές σε βασικά καταναλωτικά είδη

Μοιράσου το

Ξεκάθαρη είναι η τάση των καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων, όπως διαπιστώνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).
Σύμφωνα με την έρευνα, 1 στους 2 καταναλωτές μειώνει τις αγορές…

ΙΕΛΚΑ: Ενας στους δύο μειώνει τις αγορές σε βασικά καταναλωτικά είδηΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Διαβάστε περισσότερα