Οι ανατιμήσεις «μικραίνουν» το ηλεκτρονικό καλάθι του σούπερ μάρκετ, με τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του έτους να υποδεικνύουν πτώση στους τζίρους 5%. Καταγράφεται επίσης μείωση κατά 6% στον αριθμό των προϊόντων που επιλέγουν οι καταναλωτές, ενώ η μέση αύξηση της τιμής διαμορφώνεται στο 5%. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε χθες η Convert Group, στο πρώτο εξάμηνο του έτους ο τζίρος σε τιμές λιανικής (με ΦΠΑ) στο εγχώριο ηλεκτρονικό κανάλι των σούπερ μάρκετ διαμορφώθηκε στα 134 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας πτώση 5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Επίδομα θέρμανσης: Έως 6 Δεκεμβρίου ανοιχτό το myΘέρμανση – Τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια
Στις 6 Δεκεμβρίου λήγει η προθεσμία που έχουν 1,3 εκατ. δικαιούχοι του επιδόματος θέρμανσης για να υποβάλλουν αίτηση στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ «myΘέρμανση». Μέχρι σήμερα οι αιτήσεις που