Οι ανατιμήσεις «μικραίνουν» το ηλεκτρονικό καλάθι του σούπερ μάρκετ, με τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του έτους να υποδεικνύουν πτώση στους τζίρους 5%. Καταγράφεται επίσης μείωση κατά 6% στον αριθμό των προϊόντων που επιλέγουν οι καταναλωτές, ενώ η μέση αύξηση της τιμής διαμορφώνεται στο 5%. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε χθες η Convert Group, στο πρώτο εξάμηνο του έτους ο τζίρος σε τιμές λιανικής (με ΦΠΑ) στο εγχώριο ηλεκτρονικό κανάλι των σούπερ μάρκετ διαμορφώθηκε στα 134 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας πτώση 5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Υεμένη: Νέες απειλές Χούθι για πλήγματα σε αμερικανικά πλοία – 53 νεκροί από τις επιδρομές των ΗΠΑ
Νέες απειλές για πλήγματα σε αμερικανικά εμπορικά πλοία εκτόξευσαν οι Χούθι, με φόντο τις επιδρομές των ΗΠΑ στην Υεμένη, κατά τις οποίες, σύμφωνα με την