Με έντονο σκεπτικισμό υποδέχθηκε η αγορά την επί της αρχής προτεινόμενη λίστα προϊόντων του υπουργείου Ανάπτυξης, που θα συνθέσουν την πρωτοβουλία για το «καλάθι των 50 κωδικών» κατά της ακρίβειας. «Αυτή τη στιγμή η πρωτοβουλία που προωθείται δεν είναι εφαρμόσιμη. Η συγκράτηση του περιθωρίου κέρδους σε σχέση με μια συγκεκριμένη στιγμή στο παρελθόν είναι πραγματικά αβάσιμη» αναφέρουν στη «Ν» στελέχη της βιομηχανίας. Δεν έχει καταστεί σαφές πώς θα εξασφαλίζεται ότι δεν θα υπάρξει ευνοϊκή μεταχείριση των brands που θα επιλεχθούν σε σχέση με τα υπόλοιπα επώνυμα σήματα της κατηγορίας, ενώ δεν είναι σαφές εάν θα επιλεχθούν οι leader σε κάθε κατηγορία ή όχι.
Navios Maritime Partners: Στο 1 δισ. δολ. τα έσοδα
Αύξηση εσόδων τόσο σε επίπεδο τρίμηνου, όσο και σε επίπεδο εννεαμήνου, κατέγραψε η Navios Maritime Partners, συμφερόντων Αγγελικής Φράγκου, κάτι που – σύμφωνα με την