Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πολλές επιχειρήσεις εφαρμόζουν τη φιλοσοφία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (Electronic Customer Relationship Management) στην αλληλεπίδραση τους με επιχειρηματικούς πελάτες (B2B) και καταναλωτές (B2C) χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα εμπορικά συστήματα CRM και τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ICT) γενικότερα. Οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα συστήματα αυτά έχουν σαν βασικό στόχο τον ανασχεδιασμό και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών που διέπουν τις σχέσεις με τους πελάτες (δηλ. front-end διαδικασίες), μειώνοντας το κόστος και βελτιώνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και ικανοποίησης των πελατών προσφέροντας παράλληλα λύσεις σε προβλήματα, καινοτομικές προτάσεις αξιοποίησης επιχειρηματικών ευκαιριών και ελκυστικά μετρήσιμα αποτελέσματα.
Βρείτε πληροφορίες, κάνοντας κλικ εδώ>>