Αύξηση πωλήσεων σε αξία κατά 4,6% συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο κατέγραψε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων το εννεάμηνο του 2022. Ωστόσο η αρνητική τάση που παρουσιάζουν οι τεμαχιακές πωλήσεις υποδηλώνει ότι η ανάπτυξη της αγοράς είναι πληθωριστική και άρα δεν οφείλεται σε αυξημένη ζήτηση/κατανάλωση. Η εκτίναξη του πληθωρισμού έχει σε μεγάλο βαθμό επηρεάσει και την απόδοση ορισμένων από τις μεγαλύτερες FMCG κατηγορίες. Συνεχίζουν την ανοδική πορεία τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Πενταμερής για Κυπριακό: Αμετακίνητος στις θέσεις του ο Τατάρ
Ολοκληρώθηκε, μετά από μιάμιση ώρα, το δείπνο εργασίας των αντιπροσωπειών για το Κυπριακό στη Γενεύη, υπό τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών Αντόνιο Γκουτέρες, όπου