Search
Close this search box.

*Members only area

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - WORKSHOPS

Σούπερ μάρκετ: Ακριβότερο κατά 11,1% το καλάθι- Στο 24,8% το μερίδιο αγορά της ιδιωτικής ετικέτας

Μοιράσου το

Η ακρίβεια εξακολουθεί να αφήνει το αποτύπωμά της στην συμπεριφορά των καταναλωτών, οι οποίοι μπροστά στα ακριβότερα προϊόντα εξακολουθούν να «αμύνονται» με τον ίδιο τρόπο: μειώνοντας τις ποσότητες και επιλέγοντας…

Σούπερ μάρκετ: Ακριβότερο κατά 11,1% το καλάθι- Στο 24,8% το μερίδιο αγορά της ιδιωτικής ετικέταςΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Διαβάστε περισσότερα