Η ηλεκτροκίνηση παγκοσμίως έχει φτάσει σε σημείο καμπής, καθώς, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της παγκόσμιας έρευνας της EY, Mobility Consumer Index, το 52% των καταναλωτών που προσανατολίζονται στην αγορά ενός νέου αυτοκινήτου, επιθυμούν την απόκτηση ηλεκτρικού οχήματος. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η έρευνα καταγράφει ένα ποσοστό άνω του 50% στη συγκεκριμένη μέτρηση, γεγονός που μεταφράζεται σε αύξηση 22 μονάδων σε μόλις δύο χρόνια.
UBS: 3 απειλές, 1 πρόκληση και 1 ευκαιρία που θα καθορίσουν την επόμενη δεκαετία
Πλησιάζουμε στο μέσο μιας δεκαετίας που έφερε υψηλότατα κέρδη στις αγορές μετοχών, οικονομική ανάπτυξη και σημαντικές τεχνολογικές ανακαλύψεις. Ήταν όμως και η δεκαετία, που στιγματίστηκε