The average price of the basket in online consumer shopping during Easter reached 63 euros, up 7.95% compared to the corresponding period last year, according to Skroutz data.
Based on…
Skroutz: Online shopping up 7.95% at Easter – Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
The average price of the basket in online consumer shopping during Easter reached 63 euros, up 7.95% compared to the corresponding period last year, according to Skroutz data.
Based on…
Skroutz: Online shopping up 7.95% at Easter – Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Οι μειώσεις επιτοκίων από τις μεγάλες κεντρικές τράπεζες και οι γεωπολιτικές εξελίξεις στη Μέση Ανατολή κυριαρχούν στην επικαιρότητα και τις αναλύσεις για την οικονομία και
Πρωταγωνιστές είναι οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, ο ΟΤΕ με ένα από τα μεγαλύτερα επενδυτικά προγράμματα, η Nova και η Vodafone, ενώ στην αγορά των δικτύων και