Search
Close this search box.

*Members only area

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - WORKSHOPS

ΕΥ: Οι καταναλωτές εμπιστεύονται micro-influencers και όχι διασημότητες – Ανησυχούν για τα δεδομένα τους, αλλά τα μοιράζονται

Μοιράσου το

Ξεπερασμένες καθίστανται οι παραδοσιακές μέθοδοι στόχευσης, επικοινωνίας και πειθούς των καταναλωτών. Όπως προκύπτει από παγκόσμια έρευνα της ΕΥ, οι σημερινοί καταναλωτές αναζητούν νέα, ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, όπου μπορούν να συμμετέχουν,…

ΕΥ: Οι καταναλωτές εμπιστεύονται micro-influencers και όχι διασημότητες – Ανησυχούν για τα δεδομένα τους, αλλά τα μοιράζονταιΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Διαβάστε περισσότερα

ΤτΕ: Άνοδος 5,4% στην τουριστική κίνηση το α’ δίμηνο 2025 – Αύξηση 3,9% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις

Κατά 5,4% αυξήθηκε η εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2025 και διαμορφώθηκε σε 1,5 εκατομμύρια ταξιδιώτες, έναντι 1,45 εκατ. ταξιδιώτες την αντίστοιχη περίοδο του