Search
Close this search box.

*Members only area

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - WORKSHOPS

H «φθηνότερη καμπάνια μάρκετινγκ όλων των εποχών»- Πόσο στοίχισαν τα πρόστιμα για την πινακίδα «X» από τα γραφεία του Twitter

Μοιράσου το

Ο Έλον Μασκ αντιμετώπισε μία αναποδιά στην προσπάθειά του να αλλάξει την οπτική ταυτότητα του Twitter, που πλέον ονομάζεται X και έχει για σήμερα ένα X αντί για το κλασικό…

H «φθηνότερη καμπάνια μάρκετινγκ όλων των εποχών»- Πόσο στοίχισαν τα πρόστιμα για την πινακίδα «X» από τα γραφεία του TwitterΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Διαβάστε περισσότερα